השר חיים ביטון: "סיעת ש"ס חזקה כדי לרוץ גם לבד"

    אבי יעקב No Comments on השר חיים ביטון: "סיעת ש"ס חזקה כדי לרוץ גם לבד"

    מנהל המטה המוניציפאלי בש"ס, השר במשרד החינוך חיים ביטון: "תפיסת העולם שלנו אומרת שש"ס היא מספיק חזקה. אנחנו אמנם רוצים ליצור שיתופי פעולה, וחיזוק הכוח, אבל אנחנו לא חוששים ללכת לבד. הייתי מעורב ב-3 בחירות מוניציפאליות בישראל. כל מקום הוא עולם אחר: גור באשדוד, ליטאים בעפולה ועוד. חישובים כמו שלדגל יש 30 ערים שהיא רצה, אגודה 8 – אנחנו יכולים לרוץ לבד ולעשות את זה יפה".

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר במשרד החינוך, חיים ביטון לאבי מימרן ויעקב ריבלין ב'פילפוליטיקה': "אופק חדש והשיוויון במערכת החינוך היא זעקה עם המון אספקטים. מורה אצלינו קיבל שכר נמוך ומשך מורים החוצה".

    לגבי הקשר ההדוק של ש"ס עם עליזה בלוך: "באנו לחנוכת מבנה גדול של חינוך מיוחד ולהודות לראש העיר על עבודתה הקשה. זו לא הייתה הצהרת כוונות, אנחנו לא פוחדים להצהיר". השר הוסיף בקריצה: "אם אתה רוצה להאמין שאנחנו תומכים בעליזה בלוך, בהצלחה. אני לא רוצה לשבור לך את המילה".

    "תפיסת העולם שלנו אומרת שש"ס היא מספיק חזקה. אנחנו אמנם רוצים ליצור שיתופי פעולה, וחיזוק הכוח, אבל אנחנו לא חוששים ללכת לבד. הייתי מעורב ב-3 בחירות מוניציפאליות בישראל. כל מקום הוא עולם אחר: גור באשדוד, ליטאים בעפולה ועוד. חישובים כמו שלדגל יש 30 ערים שהיא רצה, אגודה 8 – אנחנו יכולים לרוץ לבד ולעשות את זה יפה".

    "לא היה סיכום עד היום לתמוך בברק סרי, הייתה הסכמה לחכות. ההצעה של הרצת בוסו בבני ברק כבר 3 שבועות על השולחן ואין קשר ביניהם. אבל אם אפשר לא לפגוע באינטרס של עיר אחרת, מחשבים את זה.הייתה הצהרה ברורה של יו"ר ש"ס והמועצת שמריצים את ח"כ בוסו בבני ברק. זה התחיל עם חששות, אבל הציבור שם רוצה לראות שינוי ומהפכה לצד זעקת האפליה – יש סיכוי גדול".

    "פרוש נמצא כבר 2 קדציות, זה לא דומה לבני ברק. אני אומר כנציג ש"ס, וגם אמרנו את זה רשמי שאם היו מכניסים אותנו לרוטציה בבני ברק, גם בסיבוב הבא לא נריץ את בוסו. לא נתנו לנו את ההצעה הזאת" התייחס השר להשוואה על לגיטימיות ההבטחות ל'נגיסה' בקהלי מצביעים מעבר לבסיס מצביעי ש"ס.

    לגבי צפת: "אין עדיין החלטה סופית, אבל אין מתח בעיר. הציבור החרדי כ-44% בעיר, אם נהיה מאוחדים ננצח. המשא ומתן לראש עיר בצפת, קרוב מתמיד לסגירת מועמד חרדי מקובל".

    "כשאבי אמסלם היה בראשות הסיעה באשדוד הייתה הצלחה. ראש העיר, יחיאל לסרי, שהוא קרוב למצביעי ש"ס חתם עם הרוסים וזנח אותנו".

    לגבי הרפורמה המשפטית: "הציבור שמע מן הסתם, שאחרי מלחמה משפטית הגיעו כרטיסי המזון שיעזרו ליוקר המחיה. נעשים דברים בכל התחומים למען הציבור. הגיור והגיוס, קשורים למאבק הכללי אותו אנחנו מנהלים".

    האזינו



    0 תגובות